c_id10

Rekomendacje szczegółowe Szkoły dla Innowatora: materiały eksperckie

Publikacja

Informacje o materiale

Data dodania: 12.04.2023

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Dyrektorzy, Wychowawcy, Specjaliści w szkole, Bibliotekarze, Nauczyciele świetlicy

Opis materiału

W kontekście kompetencji przyszłości mamy obecnie do czynienia z rozproszeniem informacji i niejednolitym nazewnictwem. Taka sytuacja ogranicza zrozumienie, co należy kształcić u uczennic i uczniów, jak to robić, mierzyć, a tym bardziej oceniać. Wiąże się z tym wiele problemów, a głównym z nich jest niedopasowanie edukacyjne, które skutkuje brakiem odpowiednich kompetencji u absolwentek i absolwentów szkół.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami, które przybliżą Państwu te zagadnienia.

Pobierz materiał

1. Propozycja Katalogu kompetencji

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

2. Standard rozwoju kompetencji

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

3. Rekomendacje zmiana Prawo oświatowe

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

5. Rekomendacje kształcenie nauczycieli

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

6. Doskonalenie zawodowe nauczycieli

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

7. Wskazanie obszarów zmian w rozporządzeniu w sprawie oceniania

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

8. Propozycje zmian w ramowych pogramach nauczania

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

9. Propozycja działań zmierzających do upowszechnienia pracy interdyscyplinarnej w systemie edukacji

format: pdf

wielkość: 538,84 KB

Pobierz

Podobne materiały

Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY